שיטת העבודה



האימון מתבצע בקבוצות קטנות של עד שלושה מתאמנים בשיעור, באוירה שקטה ונעימה המאפשרת ריכוז מרבי בפעילות המבוצעת. תוכנית האימון והתרגילים מותאמים אישית לכל מתאמן בהתאם ליכולותיו ולצרכיו הספציפיים. המתאמנים זוכים להדרכה צמודה ואישית.



התירגול מבוצע באמצעות מכשירים שפותחו ועוצבו בהתאמה לעקרונות שיטת האימון ובאמצעות תרגילי מזרון. המכשירים יחודיים בעיצובם ותיכנונם ומאפשרים התנגדות אחידה ומדודה לפעולת השרירים לכל אורך התנועה. ההתנגודות האחידה מושגת בעזרת קפיצים בחוזקים שונים הפועלים כנגד מאמץ השרירים.

העבודה מאפשרת אימון אפקטיבי וממוקד בחלקי הגוף השונים, מבלי ליצור עומס יתר על המפרקים ובכך נמנעות פגיעות ופציעות.

בעזרת המיכשור היעודי והדבקות בששת עקרונות היסוד (המפורטים בעמוד אודות השיטה) מאפשר האימון בשיטת פילאטיס לאזן בין החוזק והגמישות לאורך השריר, לשפר את יכולת השליטה בגוף, להתאים את הנשימה לשאר תפקודי הגוף, לשפר את היציבה ולשחרר את המתאמן ממכאובים ולחצים.



האימון מתאים לכולם!!!



לנשים וגברים מכל הגילאים, ללא מגבלה של רמת כושר התחלתית.

האימון מסייע לאנשים עם פגיעות ופציעות גופניות, מכאובים וכאבים כרוניים, לנשים הרות, לנוער מתבגר, לאנשים מבוגרים, לספורטאים, רקדנים ובכלל...